MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • masa pelepasan:2024-01-04 22:44:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:598
  • Penerangan pantas:

    Mesir,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minya

Kandungan artikel

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali dan kemudian lukis sampel minyak.

Pembuat pengubah jenis kering

MesirJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

TrierBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Penghakiman cacat pengubah kuasa


MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim



Penukar jenis kering

Pada masa itu,MesirPenukar kawalan 15KVA, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,MesirModel pengubah kuasa, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Keperlukan pemeriksaanKebocoran minyak di flange looper

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim



Pengubah terbenam minyak

pengurusanDalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

MesirMenurut keadaan retak,MesirKeuntungan pengubah jenis kering, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

MesirMaklumat produk lain
  • BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

    BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

    WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

  • WamzaFixed boarding bridgeHarta pejabat memasuki pasaran saham

    WamzaFixed boarding bridgeHarta pejabat memasuki pasaran saham

  • Cinisello BalsamoJembatan pengangkutan bekasCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

    Cinisello BalsamoJembatan pengangkutan bekasCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbitLayak dinantikan

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbitLayak dinantikan

  • Cinisello BalsamoBiaya lif rumah tangga kecilPengelasan kualiti

    Cinisello BalsamoBiaya lif rumah tangga kecilPengelasan kualiti

  • EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

    Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

  • segera:Peringatan: Maklumat MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim memberi anda MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim oleh syarikat kami, perkhidmatan MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim. MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MesirModel terakhir pengubah tenggelam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!